Koordynator ds obsługi klienta z francuskim

Koordynator ds obsługi klienta z francuskim | oferta pracy myworknet

MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR, realizujemy usługi w dziedzinie rekrutacji i selekcji pracowników.

Lokalizacja: Sosnowiec
Numer referencyjny: s1X8D-30072018
Czas dodania oferty: 27.10.2018
Rodzaj pracy: Umowa o pracę

obsługa klienta

francuski

angielski

fmcg

Opis stanowiska

• wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu 
• przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy
• ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem 
• współpraca z innymi działami firmy na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja 
• analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień
• uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach



Wymagania na stanowisko

• biegła znajomość języka francuskiego 
• dobra znajomość języka angielskiego (język korporacyjny - komunikacja wewnętrzna w ramach firmy)
• wykształcenie wyższe mile widziane
• umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność w działaniu
• umiejętność pracy w zespole



Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym środowisku
• intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne

•  praca w oparciu o nowowoczesny system operacyjny SAP
• przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu
• elastyczny system czasu pracy
• przejrzystą ścieżkę kariery

Nie znalazłeś pracy dla siebie ?

Zostaw swoje dane - odezwiemy się do Ciebie z ofertą!